Известие

Collapse
No announcement yet.

ремонти и срещи

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Доиде време за ремонти От няколко дни мотора държи високи обороти ,около 1500 на празен ход.И се появи един лек шум,нещо като ромолене от ролка.Вероятно смуче въздух от някъде,или е ролка.На алтернатора,водната и хидравлична помпи не е.Остават ангренажните,но те са нови,на 1500 км.марка Бреда са.Като махам капака на ангренажа и звука не се усилва,та едва ли е ролка.Може би е въздух,но откъде?Ако имате идеи какво да правя споделете.На око и фенерче не намирам видими следи по вакумите към колектора.
    Днес изкочи и друго-лампата на градусите на водата свети постоянно.Още на студен двигател остава да свети,а никога не е прегрявала.Та как се оправя това?

    Comment


    • След като не се вижда по вакуумите от вън, значи е по вакуумите отвътре.
      Провери да не смуче от сервото.
      От там може и да са високите обороти!
      Като казвам сервото, имам на ум да видиш и мембраната на сервото.
      Най-простото е да запушуш просто изхода за сервото на колектора и ако е от там, тогава да ръчкаш по-нататък.
      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

      Comment


      • Днес мислех да свалям маркуча за сервото.Отказах се ,защото като го стискам няма промяна в шума.Но утре ще го направя.Мембраната кое е-една бяла джаджа на 10-15см по маркуча,от колектора?

        Comment


        • Първоначално публикувано от Triptih Покажи съобщение
          Днес мислех да свалям маркуча за сервото.Отказах се ,защото като го стискам няма промяна в шума.Но утре ще го направя.Мембраната кое е-една бяла джаджа на 10-15см по маркуча,от колектора?
          Това е клапана.
          Първо затапи отвора на колектора, а после ще видим
          Last edited by mordohy; d.m.y г., 22:22.
          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

          Comment


          • Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
            Това е клапана.
            Първо затапи отвора на колектора, а после ще видим
            Без резултат,положението е същото.Шума се чува от шофьорската страна,някъде между сервото и алтернатора.Днес ми хрумна дали може да е от гарнитурата на колектора,но на пипане не се усеща да духа въздух.

            Comment


            • Здравейте колеги най-накрая дойде времето да слагам газово но за съжеление никъде немога да намеря плочките за газово така че очаквам предложения на нормални цени.Колата е алфа ромео 33 1.3 v двоен карбуратор за контакти тел:0897 80 59 49 Ириней, тук и на лично ...
              Last edited by reza4kata_; d.m.y г., 16:43.

              Comment


              • Първоначално публикувано от reza4kata_ Покажи съобщение
                Здравейте колеги най-накрая дойде времето да слагам газово но за съжеление никъде немога да намеря плочките за газово така че очаквам предложения на нормални цени за контакти тел:0897 80 59 49 Ириней, тук и на лично ...
                Чудесно, колега!
                Аз искам да си сменя пантите на кухненското шкафче.
                Предложения тук и на лично...
                За какво шкафче, пардон мотор говорим?
                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                Comment


                • Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                  Чудесно, колега!
                  Аз искам да си сменя пантите на кухненското шкафче.
                  Предложения тук и на лично...
                  За какво шкафче, пардон мотор говорим?
                  Това според теб има ли значение, пли положение, че се търсят плочки за двойни карбуратори?
                  Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                  Comment


                  • опааа извинявам се... говорим за 1.3 двоен карбуратор

                    Comment


                    • Ха така!
                      Сега кажи с един карбуратор, като на Жигула ли е или с два?
                      Защото и двата варианта съм виждал.
                      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                      Comment


                      • с два карбуратора съм

                        Comment


                        • Малко развитие по моя въпросПрегледах няколко пъти вакумите,смених маркуча на сервото,една букса(на пасажерската глава на двигателя,отзад колектора)си я сложих,но без резултат.Мембраната на сервото е добре,педала си потъва при палене.
                          И днес смених вакума за празен ход,че нали го бях чупил и присаждал с маркуч.Сложих му нов бензинов маркуч,но като паля държи около 500-700 оборота и гасне.Ако подържам обороти си работи добре ,но на свободна гасне заради ниски обороти.
                          Как да си вдигна оборотите?По новия вакум да не достига въздух ли?Не ми се вярва да се свива или запушва.

                          Comment


                          • Значи е имало всмукване на въздух от някой от изброените от теб компоненти,което смукване след смяната им се е оправило . Сега пък обратното става няма обороти .
                            Откачи моторчето за празен ход и провери дали се върти свободно на ляво на дясно ?
                            Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от Triptih Покажи съобщение
                              Малко развитие по моя въпросПрегледах няколко пъти вакумите,смених маркуча на сервото,една букса(на пасажерската глава на двигателя,отзад колектора)си я сложих,но без резултат.Мембраната на сервото е добре,педала си потъва при палене.
                              И днес смених вакума за празен ход,че нали го бях чупил и присаждал с маркуч.Сложих му нов бензинов маркуч,но като паля държи около 500-700 оборота и гасне.Ако подържам обороти си работи добре ,но на свободна гасне заради ниски обороти.
                              Как да си вдигна оборотите?По новия вакум да не достига въздух ли?Не ми се вярва да се свива или запушва.
                              Празния ход трябва да си го въстановиш, но временно можеш да отвориш малко на дросела с винта, но трябва да врътнеш и ТПС-а, за да е на същото положение, както преди да ръчкаш по клапата.
                              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                              Comment


                              • туй 1,7. на колекторот дека е байпасниот маркуч ше найдеш врътка дека се регулационва идлето.
                                он пуща воздухот на идледо да бега покрай дроселот изотзад му

                                ---------- Post added at 10:17 ---------- Previous post was at 10:14 ----------

                                Първоначално публикувано от reza4kata_ Покажи съобщение
                                опааа извинявам се... говорим за 1.3 двоен карбуратор
                                ти каем да одиш у газмагазинот. ше дириш 2 за вебер. по 15-20 лъвъ са. кой ти ги дава поскъпо скъперник е
                                точка

                                Comment

                                Working...
                                X